вологість:
тиск:
вітер:
Шановні споживачі, напередодні початку періоду передачі показань лічильників гарячої води хочемо наголосити не лише на необхідності вчасно та щомісячно передавати показання, а й перевіряти їх правильність у виставлених рахунках.
При оплаті за комунальні послуги, а також при отриманні Єдиного комунального паперового рахунку слід звертати увагу на початкові та кінцеві показники лічильника. Як розповідає начальниця Центру обслуговування споживачів Алла БАЙДА: «Вони мають співпадати з фактично поданими на кінець розрахункового місяця, а їх різниця дорівнюватиме обсягу споживання». Варто також наголосити на тому, розповідає посадовиця, що в Єдиних комунальних рахунках поряд з показником завжди стоїть позначка, яка означає метод отримання цього показника:
абн – показник переданий безпосередньо абонентом (споживачем)
к – контрольний показник (знятий шляхом фіксації працівником підприємства)
р – розрахунковий показник, який розраховується відповідно до діючої методики у разі ненадання показника споживачем.
ДКП «Луцьктепло» має понад 42 тисячі абонентів гарячої води, КП «Луцькводоканал» має ще більше споживачів, і не виключено, що в процесі передачі даних, їх обробки та передачі в банки в базах даних з’являються помилки, простежити які без індивідуального звернення споживачів неможливо, розповідає пані Байда й додає: «Тому у випадку виявлення невідповідності початкового чи кінцевого показника лічильника в друкованому Єдиному комунальному паперовому рахунку або невідповідності обсягу спожитої послуги до переданих вами показників розподільчих засобів обліку вам необхідно відразу звернутись в Центр обслуговування споживачів за адресою вул. Гулака-Артемовського, 20 або в Муніципальний сервісний центр, що на вул. Винниченка, 26 (приміщення бізнес-центру «Директорія»)».
В більшості випадків за зверненням споживача об’єми споживання коригуються миттєво, проте відображені в рахунках будуть наступного місяця. «Існують випадки, коли передані показання стоків гарячої води не передаються з КП «Луцькводоканал». Причиною цього може бути навіть невідповідність однієї цифри в номері лічильника. Але наші підприємства мають тісні канали комунікації, щоб усунути ці недоліки. Головне – споживачу вчасно їх виявити та звернутись до комунального підприємства», резюмує начальниця Центру обслуговування споживачів.
___________________
Наголошуємо, що найкращим періодом для передачі показань лічильників гарячої води є 1-3 число місяця з фіксацією показань станом на 1 число. Для передачі показань в першу чергу рекомендуємо користуватися електронними сервісами ДКП «Луцьктепло»:
• Особистий Кабінет побутового споживача – oc.teplo-dkp.lutsk.ua
• Чат-бот Telegram – t.me/lutskteplo_bot
• Чат-бот Viber – viber://pa?chatURI=lutskteplo_bot
Більше про передачу показань лічильників: «Розпочинається період подачі показань лічильників»
А також нагадуємо, що найбільш зручним сервісом для отримання актуальної абонентської інформації, контролю за споживанням послуг та їх оплати без комісії є Особистий Кабінет. Інструкція для реєстрації – за посиланням.
Нарахування за опалення в грудні вже доступні для оплати | Результативність претензійно-позовної роботи зростає |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»