вологість:
тиск:
вітер:
Пам’ятка
щодо розгляду скарг споживачів у разі неналежного надання або ненадання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання.
1. У разі неналежного надання або ненадання виконавцем послуг з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання споживач повідомляє про це ДКП “Луцьктепло” в письмовій формі або в усній формі за допомогою телефонного зв'язку.
2. У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по-батькові, точна адреса проживання споживача, контактний телефон, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача в усній формі, отримані аварійно-диспетчерською службою (далі-АДС), ДКП “Луцьктепло” за тел. +38 (0332) 283 060, передаються балансоутримувачу будинку для відповідного реагування. Особа, яка прийняла повідомлення, зобов'язана повідомити споживачеві відомості про себе (прізвище, ім'я та по-батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
3. Представник АДС ДКП “Луцьктепло”, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.
4. Представник АДС ДКП “Луцьктепло”, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний з’ясувати з скаржником точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі та чи звертався споживач до балансоутримувача з скаргою.
5. ДКП “Луцьктепло” скликає комісію для перевірки якісних показників послуг з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання. Перевірка якісних показників послуг здійснюється у присутності споживача комісією у складі:
6. За результатами перевірки, у випадку встановлення неналежного надання або ненадання послуги, складається акт-претензія. При необхідності ДКП “Луцьктепло” вимагає від балансоутримувача будинку комісійного обстеження внутрішньобудинкових систем опалення чи гарячого водопостачання із складанням відповідного акта, в якому зазначається причини неякісного надання послуги в окремо взятих житлових (чи нежитлових) приміщеннях, необхідні заходи та терміни для їх усунення. У випадку встановлення відповідності кількісних та або якісних показників надання послуг складається акт про відповідність надання послуг нормативним. Акти складаються у трьох примірниках по одному для споживача, підприємства, балансоутримувача будинку та підписується усіма представниками.
7. ДКП “Луцьктепло” на підставі акту-претензії, в якому встановлено невідповідність надання послуг нормативним, визначає причини неякісного надання послуг, необхідні заходи та терміни для їх усунення. Якщо встановлено, що послуги не якісно надані або ненадані з вини балансоутримувача, то ДКП “Луцьктепло” в письмовому вигляді вимагає від балансоутримувача будинку вжити відповідних заходів.
8. За результатами виправлених балансоутримувачем будинку недоліків складається Акт про відновлення належного надання послуги, який підписується представниками ДКП “Луцьктепло” та житлово-експлуатаційного підприємства (балансоутримувача будинку). Акт складається у двох примірниках по одному для кожної з сторін.
9. У разі неприбуття членів комісії у визначений термін для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта - претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
10. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач, представник підприємства та балансоутримувач будинку визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується всіма представниками.
11. Отримані АДС ДКП “Луцьктепло” звернення про витоки з внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання передаються балансоутримувачу для негайного усунення, при значних витоках – усуваються спільно.
Адміністрація ДКП “Луцьктепло”
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»