вологість:
тиск:
вітер:
2021 рік став роком істотного зростання претензійної та позовної роботи ДКП «Луцьктепло». У порівнянні з попереднім роком по більшості показників зростання було більш, ніж удвічі.
Починаючи з 2020 року ДКП «Луцьктепло» активно взялося за відстоювання своїх порушених прав у судах. Йдеться про стягнення з боржників коштів за спожиті комунальні послуги, які надало підприємство. Відпрацювавши методику роботи, в 2021 році Відділ правового забезпечення та представництва в судах лише нарощував темпи роботи.
Зокрема, кількість поданих позовів та заяв про видачу судових наказів була втричі більшою, ніж попереднього року – 480 проти 149 на суму понад 14 млн грн.
«Однак, не лише судові справи є ціллю претензійної та позовної роботи підприємства, а й контакт зі споживачем, після якого той починає гасити заборгованість – розповідає заступник директора з комерційних питань Олександр БАБИЧ. – Багато справ не дійшло до суду, бо споживач, отримавши повідомлення про початок процедури примусового стягнення заборгованості сплатив борг повністю або частково, або звернувся за договором реструктуризації. Зокрема, в 2021 році було укладено 280 договорів на суму майже 4 млн грн. Загалом же за результатами претензійної та позовної роботи ДКП «Луцьктепло» за 2021 рік на рахунки підприємства надійшло більше 42 млн грн, а це втричі більше, ніж попереднього року».
№ |
2020 рік |
2021 рік |
Співвідношення, % |
|
1 |
Кількість поданих позовів та заяв |
149 |
480 |
322,2% |
2 |
На суму (тис грн) |
7 197,99 |
14 391,13 |
199,9% |
3 |
Погашено заборгованості до або |
874,96 |
2 005,03 |
229,2% |
4 |
Кількість укладених договорів на |
187 |
280 |
149,7% |
5 |
На суму (тис грн) |
2 607,5 |
3 955,0 |
151,7% |
6 |
Подано до стягнення виконавчих |
211 |
335 |
158,8 |
7 |
На суму (тис грн) |
2 331,61 |
6 433,45 |
275,9% |
8 |
Кошти, стягнуті державною |
916,95 |
1 377,0 |
150,2% |
«В 2022 році підприємство й надалі нарощуватиме темпи роботи з боржниками, адже заборгованість населення зростає, а вимоги щодо 100% оплати за енергоносії по передоплаті на змінюються. Нині заборгованість населення за послуги сягнула 138 млн (включаючи нарахування грудня), а рівень поточних розрахунків, як на кінець місяця, не на тому рівні, який дозволяє впевнено планувати діяльність – лише 83% станом на 27 січня», зауважує Олександр Бабич.
При цьому нагадуємо, що найкращим способом оплати послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води є Особистий Кабінет побутового споживача. Його перевагами вже користуються понад 5 000 абонентів. Інструкція з реєстрації доступна за посиланням.
Про передачу показань лічильників та невідповідність стокам | Нарахування січня доступні для оплати |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»