вологість:
тиск:
вітер:
Незважаючи на карантин та перехід до онлайн режиму обслуговування споживачів, а також на віддалений режим роботи частини працівників, ДКП "Луцьктепло" продовжує надавати послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання лучанам аби нести комфорт та затишок у домівки.
Карантинні заходи, пов'язані з упередженням та запобіганням розповсюдженню короновірусу COVID-19 для всіх стали як викликом, так і можливістю. Викликом в контексті турботи про власне здоров'я та здоров'я близьких, зміцнення імунітету, гігієни тіла та інформаційної гігієни. Можливістю зупинитися, стишити ритм, в якому ми несемося життям, переосмислити те, що справді значиме, а що є шумовинням листя на верхів'ях дерев, заглибитися в добру літературу, а не стрічки новин, більше спілкуватися з близькими та освоїти нові навики.
Говорячи про останнє, не можемо не помітити, що частина споживачів Підприємства вже освоїла новий метод абонентського обслуговування - особистий кабінет побутового споживача ДКП "Луцьктепло", вносить показання вузлів обліку гарячої води та здійснює оплату послуг. Однак, значно більша частина все ще не оцінила цю можливість.
Будучи свідомими ситуації, закликаємо вас, шановні споживачі, освоювати методи абонентського обслуговування, які допоможуть отримувати інформацію та здійснювати оплату комунальних послуг, не виходячи з дому та не контактуючи з можливими носіями вірусу, стоячи в чергах.
Шановні діти та онуки, згадайте, хто вчив вас тримати ложку, розгадувати кросворди та пече найсмачніші в світі пиріжки, і потурбуйтеся про своїх батьків і бабусь з дідусями, які є в групі ризику, зареєструвавши їх в сервісах онлайн банкінгу та особистих кабінетах побутових споживачів комунальних підприємств. До речі, необхідну інформацію щодо реєстрації в особистому кабінеті побутового споживача ДКП "Луцьктепло" ви можете знайти тут і тут. Актуальну функцію, яку ми рекомендуємо взяти на озброєння - оплату послуг без комісії всього в декілька кліків.
Пам'ятаймо, що люди літнього віку йдуть і їдуть в різноманітні установи не так за необхідністю роз'яснення тих чи інших питань, як за бесідою, за соціалізацією. Тож давайте утримаємо своїх батьків і бабусь з дідусями від таких походів своїми дзвінками та довгими розмовами, під час яких можна дізнатися багато цікавого як про них, так і про самих себе. І поки карантин закінчиться - можна виробити хорошу звичку щоденного спілкування, яка, як і будь-яка звичка, формується впродовж лише 2-3 тижнів, і безумовно робить нас сильними, людяними.
Ми ж у ДКП "Луцьктепло", і зокрема в центрі обслуговування споживачів, який нині працює в онлайн режимі, чекатимемо миті, коли оновлені, сильні, усміхнені, а головне - здорові, ми знову зустрінемося з вами, коли ви пройдете крізь наші прочинені двері.
Адміністрація ДКП "Луцьктепло"
Опалювальний сезон може зупинитись незалежно від погоди | «А давай просто зареєструємося...» |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»