вологість:
тиск:
вітер:
З переходом на нові двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії використання Особистого Кабінету побутового споживача ДКП «Луцьктепло» набуло нової актуальності, а зареєстрованих споживачів стало значно більше. Пов’язуємо це з внутрішньою мотивацією споживачів до сплати численних платежів без комісії та бажанням контролювати об’єми спожитих послуг та відповідні нарахування за них.
Позитивна тенденція прослідковується і щодо сплати поточних нарахувань. Зокрема, за тиждень рівень оплати послуг населенням зріс із близько 40% до майже 75%. Тобто, зі 102 млн грн нарахувань лютого 2021 року населенням вже було оплачено 77 млн грн.
Однак, загальна заборгованість споживачів за спожиті послуги залишається суттєвою – 160 млн грн, з них 147 млн грн – населення. Це не дозволяє підприємству в повній мірі розраховуватися зі своїми постачальниками та не додає упевненості в можливості надання послуги з постачання гарячої води вже з травня.
Головним чином, це стосується рівня розрахунків за природний газ, який нині складає 65%. Для того ж, щоб гарантувати надання послуги з постачання гарячої води із завершенням опалювального сезону, рівень розрахунків має сягати 90%. Вже зараз постачальник – НАК «Нафтогаз» – звертається з попередженням про необхідність дотримання рівня розрахунків.
Відтак, ми змушені звертатися до споживачів з проханням в щонайкоротші терміни здійснити оплату всіх послуг, спожитих в лютому, рекомендуючи послуговуватись найбільш оптимальним в контексті оплати без комісії способом – Особистим Кабінетом. А також із вимогою до боржників про сплату заборгованостей попередніх періодів.
Лише 110% оплачених нарахувань лютого дадуть можливість досягти необхідного рівня розрахунків за природний газ, гарантують ліміти на наступний місяць та дозволять безперебійно надавати послугу з постачання гарячої води.
Щодо надання доступу до засобів обліку | Опалювальний сезон у Луцьку заплановано завершити 12 квітня |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»