вологість:
тиск:
вітер:
Не зважаючи на постійне занепокоєння щодо рівня розрахунків за послуги, надані впродовж опалювального сезону 2019-2020 років та часті звернення ДКП «Луцьктепло» до споживачів щодо необхідності вчасного та повного розрахунку за спожиті послуги, за підсумками місяця все таки фіксувався рівень розрахунків близько 90%. Висловлюємо сподівання, що показники крайнього місяця опалювального сезону не стануть виключенням.
Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу на низький рівень розрахунків за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, спожиті в квітні 2020 року, який станом на 25 травня складає 63%. До закінчення місяця залишається тиждень, відтак наголошуємо на необхідності вчасного та повного розрахунку за комунальні послуги. Це гарантує безперебійне надання послуг, якісне виконання профілактичних робіт під час міжсезоння, підготовку до наступного опалювального сезону та відповідні комфорт і затишок у ваших домівках.
Внести плату за послуги ДКП «Луцьктепло» зручно можна за допомогою Особистого Кабінету побутового споживача ДКП «Луцьктепло» або будь-якого сервісу онлайн-банкінгу. Наголошуємо також на можливості сплатити заборгованість попередніх періодів через Приват24, створивши «Новий платіж» в меню «Мої платежі», а в полі пошуку знайшовши «Луцьктепло, ДКП (заборгованість)» (або перейшовши за посиланням) та ввівши свій особовий рахунок.
Адміністрація ДКП «Луцьктепло»
Viber-bot додається до переліку електронних сервісів ДКП «Луцьктепло» | Вперше – подія, надалі – буденність |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»