вологість:
тиск:
вітер:
Для покращення роботи зі споживачами змінюємо не лише умови прийому громадян, але й графік роботи.
Для тих з вас, хто користувався послугами центру обслуговування споживачів, не таємниця, що попередні кілька місяців він піддавався суттєвим змінам. І досі там здійснюються косметичні ремонтні роботи, однак він уже повністю укомплектований, і запрацював у повну силу.
Задля вашої зручності група по роботі з юридичними особами перемістилася з третього поверху адміністративного приміщення в сусідній до групи по роботі з населенням кабінет. Сюди ж, в оновлений центр обслуговування споживачів, перемістився і колл-центр. Зроблено це, зокрема і для зручності у взаємодії між працівниками Центру. Як розповіла керівниця центру, Алла Байда, нині колл-центр працює лише з прийомом показників вузлів обліку, однак незабаром їхні функції будуть розширені.
Номер телефону колл-центру: 77-32-20
Графік роботи колл-центру:
В неробочі години подати показники можна на автовідповідач за цим же номером.
Подати показники в центрі обслуговування споживачів можна і особисто, заповнивши картку, і кинувши в скриньку.
І навіть більше – присутній в приміщенні Центру й термінал самообслуговування, в якому є меню «Луцьктепло», щоб вам зручно було оплатити всі послуги, які надає підприємство.
Група по роботі з населенням. Номер телефону: 77-32-00
Графік роботи Групи:
Група по роботі з юридичними особами. Номер телефону: 77-32-09
Графік роботи Групи:
Центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» доступний до ваших послуг на вул. Гулака-Артемовського, 20 (вхід з вулиці).
Адміністрація ДКП "Луцьктепло"
А так взагалі можна? | Випрацюваний Контракт |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»