вологість:
тиск:
вітер:
В той час, коли підприємству необхідні обігові кошти для проведення якісної підготовки до опалювального сезону, споживачі не поспішають розраховуватись з боргами попередніх періодів. Динаміка показала, що якщо в зимові місяці рівень розрахунків споживачів був на рівні минулого року, то літом 2019 населення набагато активніше зменшувало свою заборгованість. Станом на липень 2020 борг населення за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води є критичний та складає 113,5 млн гривень.
Заборгованість за послуги це не тільки вчасна виплата заробітної плати працівникам підприємства. Це в першу чергу якісна підготовка до опалювального сезону, можливість замінити обладнання, провести ремонт мереж, вчасно розрахуватись за енергоносії.
В подальшому, заборгованість за послуги вплине в першу чергу на наших споживачів – знизить якість надання послуг, збільшить кількість аварій та час на їх ліквідацію.
Шановні споживачі, виходячи з викладеного вище, вимагаємо здійснювати повну і своєчасну оплату за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Адміністрація ДКП «Луцьктепло»
Поступове оновлення дахових котелень | Відновлення гарячої води відтерміновується з технічних причин |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»