вологість:
тиск:
вітер:
З липня 2016 року в структурі ДКП «Луцьктепло» працює Центр обслуговування споживачів (далі ЦОС), основною метою діяльності якого є обслуговування та надання якісних консультацій споживачам м. Луцька з питань надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води.
З липня 2019 року його функції було дещо переосмислено, а з серпня він запрацював за оновленим графіком.
При роботі з споживачами фахівцями Центру вирішуються наступні основні питання:
ЦОС сприяє підвищенню та покращенню якості стандартів обслуговування споживачів.
Основними пріоритетами діяльності ЦОСу є:
Особлива увага до роботи Центру підвищується в передопалювальний період.
За вересень 2019 року Центром прийнято понад 3110 споживачів, в тому числі надано 2446 консультативних роз’яснень.
Прийнято:
111 заяв щодо укладання договору;
252 заяви щодо проведення метрологічної повірки;
60 заяв щодо взяття на облік нових лічильників;
12 заяв щодо укладання реструктуризації боргу;
64 заяв щодо розпломбування, опломбування лічильників для ремонтних або післяремонтних робіт;
58 заяв щодо перерахунку по фактичних показниках;
15 заяв від юридичних осіб;
12 заяв від ОСББ та мешканців будинків;
79 заяв від споживачів з приводу інших проблем.
8336 показників засобів обліку протягом Вересня.
Відділ збуту ДКП "Луцьктепло"
Націленість на результат і на людей, які цей результат дають | Про (не)початок опалювального сезону в Луцьку |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»