вологість:
тиск:
вітер:
Шановні споживачі, повідомляємо вас, що у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем, викликаним теплою зимою, а як наслідок – відпуском теплової енергії в нижчих від запланованого об’ємах, та кризою, спричиненою пандемією COVID-19, Підприємство переходить на режим роботи з понеділка по середу.
Це, зокрема, відобразиться на графіку роботи Центру обслуговування споживачів, який в умовах карантину продовжує працювати віддалено.
Відтак, Центр обслуговування споживачів доступний з понеділка по середу з 08:00 до 17:00 без перерви на обід в наступні способи:
Наголошуємо на доступності усієї абонентської інформації, можливості внесення показань лічильників та здійснення оплати за послуги без комісії в Особистому Кабінеті побутового споживача ДКП «Луцьктепло» через який, зокрема, можна надсилати запити Оператору.
Реєстрація в Особистому Кабінеті. Інфографіка
Не відобразиться скорочений робочий графік на ремонті та підготовці теплових мереж до наступного опалювального сезону, оскільки бригади Служби з ремонту устаткування теплових мереж, Аварійно-диспетчерська служба залишаються працювати повний робочий тиждень, як і частина працівників Автотранспортної служби, зайнятих в роботі з аварійно-відновною технікою.
Контакти Аварійно-диспетчерської служби, доступної цілодобово
Наголошуємо також, що скорочення робочого тижня не вплине на послугу з гарячого водопостачання, яка надаватиметься за звичним графіком: з 06:00 до 22:00 щоденно, однак припинятиметься згідно Графіка припинення подачі гарячої води 2020 року.
Адміністрація ДКП «Луцьктепло»
Нарахування за послугу з централізованого опалення у квітні 2020 року | Відбулося розкриття пропозицій згідно Тендеру №3а. Миттєво |
Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»