(0332) 77-32-01 (приймальна)

050 438 99 09
067 332 41 15
(0332) 72-02-23
(0332) 74-04-44
(аварійно-диспетчерська служба)

43021, м. Луцьк
вул. Г. Артемовського, 20,

lutskteplo@kp.lutskrada.gov.ua

Листопад, 2014

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Грудень, 2014

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Січень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Лютий, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 
       

Березень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Квітень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Травень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Червень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
       

Липень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Серпень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Вересень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
       

Жовтень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Листопад, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Грудень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Січень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Лютий, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      
       

Березень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Квітень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Травень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Червень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Липень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Серпень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Вересень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Жовтень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Листопад, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
       

Грудень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Січень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Лютий, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
       

Березень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Квітень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Травень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Червень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Липень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Серпень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Вересень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Жовтень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Листопад, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

http://teplo.gov.ua/


 

Технічна інформація

ДКП «Луцьктепло» має зону обслуговування, яка складається з чотирьох теплових районів, деякі котельні та теплові пункти одного району можуть частково використовуватись для теплопостачання сусідніх районів, підтримуючи функціонування всієї системи у випадках аварії. Систему можна характеризувати такими технічними показниками:
-      загальна встановлена потужність – 488,533 Гкал/год;
-      загальна приєднана потужність – 384,138 Гкал/год;
-      кількість котелень – 63 шт.;
-      кількість центральних теплових пунктів – 52 шт.;
-      на котельнях підприємства встановлено – 211 котлів.

 На підприємстві розроблені та затверджені заходи з підготовки теплового господарства ДКП „Луцьктепло” до роботи в опалювальний період 2015-2016  р.р., якими передбачено виконання значних обсягів робіт з капітального, поточного ремонтів котелень, ЦТП та теплових мереж, а саме:
- поточний ремонт котелень – 63 шт.;
- капітальний ремонт тепломереж – 2,9 км;
- поточний ремонт тепломереж – 129,3 км;
- капітальний ремонт ЦТП – 3 шт.;
- поточний ремонт ЦТП – 49 шт.

ДП «Волинський ЕТЦ Національного НДІ промислової безпеки та охорони праці» проведені чергові технічні опосвідчення для 81 котлів та чергові технічні діагностування для 7 котлів, зроблені чергові технічні опосвідчення для 69 водопідігрівачів центральних теплових пунктів та для 15 посудин, що працюють під тиском (баки-акумулятори, конденсатні баки, деаераційні установки, сепаратори, фільтри тощо). Укомплектовані всі робочі місця підготовленим і атестованим персоналом, а саме:
- пройшли підготовку та перепідготовку через Волинський обласний НКК, НМЦ МНС і інші спеціалізовані навчальні заклади 243 чол.;
- пройшли навчання та перевірку знань на підприємстві 839 чол.

За рахунок  власних коштів в 2014 р. було проведено:
- проведено капітальний ремонт теплових мереж 2,9  км (в двохтрубному вимірі) загальний обсяг витрат на капітальний ремонт теплових мереж –   3,8  млн. грн.;
- після проведення гідравлічного випробування теплових мереж по завершенню опалювального сезону аварійно відремонтовано 156 ділянки теплових мереж.
- проведено реконструкцію котельні пров. Старицького,6 з встановленням твердопаливного котла, що працює на біопаливі.
- проведено реконструкцію котла ТВГ-8 на котельні по вул. Декабристів,29 з заміною пальників на сусу 1 067,145 тис. грн..
- Проведено заміну трубопроводів на попередньо ізольовані труби протяжністю 345.5 м.п. на суму 189,0 тис. грн..
- Проведено поточний ремонт котелень та ЦТП підприємства на суму 911,0 тис. грн.
- Виконано впровадження частотних перетворювачів електродвигунів насосів котелень на вулиці Загородній, 3А, Вороніхіна, 15 та Володимирська, 100 на сусу 182,6 тис. грн.

Фахівці підприємства пропонують керівникам міста розглянути пропозицію облаштування індивідуальним поквартирним теплозабезпеченням житлові будинки по вул. Галшки Гулевичівни.12,  вул. Тарасова, 41, вул. Ковельська, 47 з паралельною ліквідацією неефективних котельних, що розташовані  у підвальних приміщеннях  будинків.
Ліквідацію підвальних котелень з підключенням споживачів тепла цих котелень до централізованих теплових мереж інших котелень:
пр. Волі, 10, вул. Глушець, 39 – підключення до котельні по вул. Вавилова, 6;
вул. Б. Хмельницького, 20 – підключення до базової котельні по вул. Б. Хмельницького, 12;
вул. Сенаторки Левчанвської, 2 вул. Лесі Українки, 24, 30 – підключення до базової котельні по вул. Лесі Українки, 20;
вул. Прогресу, 4 – підключення до базової котельні по вул. Т. Шевченка,3;
вул. Лесі Українки, 67, вул. Крилова, 1 – підключення до базової котельні по вул. Б. Хмельницького, 1А.
Ліквідацію підвальних котелень по вул. Шевченка, 37а, 66  з підключенням споживачів тепла цих котелень до блочно-транспортабельної котельні (БТК), що запроектована в даному районі міста.

Запроваджуються енергозберігаючі технології, проводиться заміна неефективних котлів на економічні, модернізація теплових пунктів з використанням сучасних пластинчатих теплообмінників та систем регулювання, переведення котлів та котелень на роботу на біопаливі, заміна трубопроводів тепломереж на попередньо ізольовані сталеві і поліпропіленові - найважливіша задача фахівців підприємства на найближчі 2015-2017 роки. Розроблений на цей час План заходів, спрямованих на підвищення надійності та ефективності функціонування теплового господарства міста. Звичайно, для його запровадження у життя потрібні великі кошти. Підприємство має намір залучати власні кошти (інвестиційна складова тарифу), а також кошти бюджетів всіх рівнів (міського та державного) і розраховує на підтримку свого власника в особі міської ради.

Підприємство працює в плані зменшення обсягів споживання енергоресурсів, підвищення ефективності та стабільного тепло забезпечення споживачів міста, впроваджуючи новітні технології та технічні рішення на кожному етапі процесу виробництва, транспортування та реалізації теплової енергії.

 

АНАЛІЗ РИЗИКІВ І ПОСЛАБЛЕННЯ НАСЛІДКІВ
 

1.1 Технічні ризики

Проект стикається з низкою ризиків, зокрема технічних. Нижче перераховані всі основні технічні ризики (A-C), визначені консультантом.

Для кожного з ризиків пропонується ряд заходів спрямованих на їх усунення або зведення до мінімуму.

A) Вибір технічного рішення - ризики
Технічні проекти завжди піддаються ризику вибору рішення, яке може бути технічно оптимальним.

Даний проект пропонує кілька технічних рішень, що впливають на всю систему опалення в Луцьку, і з цієї причини технічні ризики повинні розглядатися як сукупність сингулярних ризиків. Більше того, частини системи опалення взаємопов'язані між собою, що збільшує ризик внаслідок ефекту масштабу.

A) Вибір технічного рішення - зниження ризиків
Ризик не може бути повністю усуненим без вибору оптимальних технічних рішень.

Наступні заходи вже були вжиті і / або запропоновані:
• технічний зміст проекту заснований на власній інвестиційній програмі одержувача, підготовленій два роки тому; остаточний варіант проекту відображає 80-85% власної інвестиційної програми одержувача;
• кредитор найняв досвідчених міжнародних експертів з метою критично вивчити технічні рішення і рекомендувати оптимальні рішення;
• кредитор використовував свою власну групу експертів, щоб керувати і додатково контролювати правильність і ефективність технічних рішень, запропонованих для проекту;

Для того, щоб звести до мінімуму ризик, були вжиті й / або запропоновані наступні заходи:

• будуть запропоновані ті технічні рішення, які довели свою ефективність як на міжнародному рівні, так і в Україні
• Після встановлення обладнання завершити оновлення гідравлічних розрахунків, пропонованих для забезпечення правильного регулювання параметрами системи;

А ) здійснення технічного рішення - ризики
Навіть технічні рішення, які були належним чином обрані у процесі реалізації, також мають певні технічні ризики.

Ці ризики пов'язані з обладнанням, яке буде придбано. Наступні ризики можуть виникнути при виборі підрядників для виконання монтажних робіт з подальшим введенням в експлуатацію та запуском.

А ) здійснення технічного рішення - зниження ризиків
Ризик неправильної реалізації технічного рішення не може бути повністю усунений.

Для того, щоб розділити ризики реалізації заходів, були вжиті або запропоновані заходи:

• у процесі закупівель для підготовки технічного завдання і специфікації тендера буде обрана тільки та інжинірингова компанія, яка має достатній досвід, встановила рекорд реалізації подібних проектів і представляє адекватну політику страхування ;
• у процесі закупівель буде обраний тільки той контрагент, який має достатній досвід;
• у процесі закупівель будуть обрані тільки сертифіковані в Україні підрядники;
• у випадку необхідної зміни постачальника буде така ж сама продукція або продукція більш високої якості;

Для того щоб мінімізувати ризик реалізації заходів були здійснені або запропоновані наступні:
• у процесі закупівель будуть обрані тільки ті виробники, які мають достатній досвід у подібних проектах;
• у процесі закупівель будуть обрані тільки сертифіковані в Україні виробники;
• у процесі закупівель будуть обрані переважно ті виробники, які забезпечують постійні служби в Україні;
• установка і введення в експлуатацію технічних засобів буде здійснюватися у відповідності з технічними характеристиками цього обладнання;
• технічний персонал, відповідальний за монтаж і введення обладнання буде мати відповідну освіту та підготовку;
• пропонується задіяти технічних експертів на всіх етапах реалізації проекту; ці фахівці зможуть виправити можливі несправності або помилки;

B ) експлуатація технічного обладнання - ризики
Тільки тоді , коли технічне рішення може довести свою ефективність. Однак необхідно, щоб всі технічні та управлінські рішення були дотримані з адекватною дисципліною. З різних причин це часто не відбувається.

B ) експлуатація технічного обладнання - зниження ризиків
Ризик неправильної експлуатації технічного обладнання не може бути повністю усунений.

Для того , щоб виділити операційні ризики були вжиті й/або запропоновані наступні заходи:
• в початковий період експлуатація здійснюватиметься в рамках контролю з боку персоналу підрядника ;
• Обладнання буде експлуатуватися під гарантією підрядника

Для того щоб звести до мінімуму операційні ризики були вжиті й/або запропоновані наступні заходи:
• технічного персоналу, відповідальний за експлуатацію обладнання буде мати відповідну освіту та підготовку ;
• експлуатація технічного обладнання буде здійснюватися у відповідності з технічними інструкціями даного обладнання ;

 

1.2 Фінансові ризики

Основні фінансові ризики перераховані нижче:

• підвищення ціни на газ протягом коротшого періоду, ніж передбачалося (12 років)
• усунення перехресного субсидування за більш короткий період, ніж передбачалося (12 років)
• Зниження швидкості підключення і рівня попиту на газ для населення
• збільшення витрат капіталу ППІ
• песимістичні макроекономічні сценарії для України з боку ЄБРР

Ризик збільшення ціни на газ за більш короткий період, ніж передбачалося, оцінюється як невеликий, судячи з минулого досвіду, коли уряд України був дуже насторожений цією проблемою і здійснив значну фінансову допомогу для запобігання великого зростання цін. Оскільки не існує жодного офіційного плану адаптації цін на газ до ринкового рівня, збільшення цін на газ можуть бути непередбачуваними. Місто Луцьк і підприємство ЛуцькТепло  не мають коштів, щоб вплинути на це. Механізм адаптації тарифів на теплову енергію та цін на газ означатиме, що підвищення ціни на газ передається користувачам, головним чином сімейним,і таким чином, впливає на доступність опалення. Сім’ї можуть дозволити собі дещо коротший період адаптації цін на газ до ринкових цін, при яких їх платоспроможність опинилася б під питанням.

Цей ризик може бути зменшений шляхом соціальних субсидій для сімей з низькими доходами. Такий механізм вже впроваджений.

Усунення перехресного субсидування за більш короткий період, ніж передбачалося, буде мати такий же вплив на підприємство і користувачів. Таким чином, соціальні субсидії будуть основним засобом пом'якшення цього ризику.

Ризик зниження швидкості підключення оцінюється як невеликий. Місто Луцьк може усунути цей ризик шляхом заборони відключення від системи централізованого теплопостачання.

Ризик збільшення витрат капіталу ППІ оцінюється у зростанні від малого до середнього, а оцінки капітальних витрат проводяться на основі міжнародних цін. Ризик витрат може бути зменшений шляхом тендеру будівельно-монтажних робіт, широко запрошуючи як внутрішні, так і іноземні компанії до участі.

Ризик макроекономічного розвитку відповідно до песимістичних сценаріїв ЄБРР оцінюється як середній. Песимістичний сценарій матиме аналогічний вплив на збільшення цін на газ, в поєднанні з тенденцією більш низького доходу домогосподарств. Це поставило б перешкоду для доступності опалення та вимагало б збільшення соціальних субсидій.

Для кожного з ризиків пропонується ряд заходів, спрямованих на усунення або зведення ризику до мінімуму.

 

1.3 Інституційний, організаційний та управлінські ризики

Такий складний проект вимагає адекватної інституційної, організаційної та управлінської допомоги.

У випадку даного (Луцького) проекту, такого роду ризики існують  переважно на двох рівнях - національному та місцевому.

У подальшому буде розглядатися тільки останній, так як національний ризик знаходиться поза контролем будь-яких місцевих зацікавлених сторін проекту.

Деякі розбіжності в інтересах можуть виникнути, коли справа доходить до вибору місця для втручання в проект, проведення тендерів різних послуг і т.д.
Навіть всередині компанії можуть виникнути деякі побоювання у зв'язку з майбутньою структурою компанії, новими призначеннями, змінами в обов'язках і т.д. 

Крім заходів, вже передбачених ЄБРР (наприклад, створення договорів про надання послуг, створення ОРП, впровадження корпоративного управління і т.д.) пропонуються такі заходи з пом'якшення наслідків:

1. Продовжувати вести діалог та співробітництво з усіма місцевими зацікавленими сторонами. Цей, вже встановлений діалог повинен продовжуватися і розвиватися шляхом, запропонованим Планом взаємодії із зацікавленими сторонами, розробленим консультантом (Додаток 8)

2. Дуже важливо, щоб компанія виконувала проект прозоро, дружньо (миролюбно). Запропоновано створити спеціальну робочу групу з метою подбати про цю сферу. Організаційна структура цієї цільової групи буде створена на наступному етапі проекту.

3. Дуже важливо, щоб керівництво компанії приділяло достатньо уваги внутрішній прозорості та комунікації, які є пов’язаними з проектною діяльністю. Його форми будуть розроблені управлінням і зовнішніми консультантами.

 

1.4 Екологічні ризики

Вимогою ЄБРР було підготування детального плану для оцінки потенційних екологічних та соціальних наслідків, їх ідентифікація і методи вирішення в ході реалізації Програми пріоритетних інвестицій (ППІ). Ця екологічна та соціальна оцінка була розроблена для керівництва поточної та майбутньої екологічної діяльності обох компаній і міста по відношенню до проекту.
Екологічна та соціальна оцінка детальніше в Додатку 7.

Весь проект буде реалізований в міському середовищі із загальним і, як вважається, позитивним впливом проекту.

Будь-який потенційний екологічний ризик, швидше за все, може виникнути під час будівництва. Наприклад , будівництво котельні на біомасі та модернізація мережі дадуть деякі пошкодження. Але при адекватному плануванні будівництва та екологічних дій, будь-які ризики будуть мінімальні і матимуть тимчасовий характер. Під час операції, будь-які екологічні ризики будуть знижуватися завдяки реалізації плану екологічних та соціальних заходів (ПЕСЗ) . Метою ПЕЗС ( Додаток 8) є виявлення і усунення потенційного впливу і ризику для навколишнього середовища, співробітників компаній і суспільства в цілому, які очікується отримати від пропонованих заходів.

Хоча в цілому проект, як вважається, представляє низький ризик як для навколишнього середовища, так і для суспільства, ПЕСЗ гарантує, що будь-який потенційний ризик буде зведений до мінімуму.

 

1.5 Загальні ризики проекту

Загальний ризик існує за рамками проекту. Це політичний, економічний та пов'язаний з фінансами, але не обмежений: ( I) загальною політичною ситуацією в Україні, (II) тарифною політикою Національної комісії з державного регулювання у сфері комунального господарства (Нацкомпослуг) і (III) фінансовими умовами кредиту .

Ні бенефіціари, ні інші місцеві зацікавлені сторони проекту не мають засобів для пом'якшення цих ризиків.

Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»

«linux»