(0332) 77-32-01 (приймальна)

050 438 99 09
067 332 41 15
(0332) 72-02-23
(0332) 74-04-44
(аварійно-диспетчерська служба)

43021, м. Луцьк
вул. Г. Артемовського, 20,

lutskteplo@kp.lutskrada.gov.ua

Листопад, 2014

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Грудень, 2014

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Січень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Лютий, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 
       

Березень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Квітень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Травень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Червень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
       

Липень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Серпень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Вересень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
       

Жовтень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Листопад, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Грудень, 2015

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Січень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Лютий, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      
       

Березень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Квітень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Травень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Червень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Липень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Серпень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Вересень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Жовтень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Листопад, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
       

Грудень, 2016

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
       

Січень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Лютий, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
       

Березень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Квітень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Травень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Червень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Липень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Серпень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Вересень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Жовтень, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Листопад, 2017

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

Нд

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

http://teplo.gov.ua/


 

Порядок розгляду скарг на послуги

Пам’ятка
щодо розгляду скарг споживачів у разі неналежного надання або ненадання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

1. У разі неналежного надання або ненадання виконавцем послуг з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання споживач повідомляє про це ДКП “Луцьктепло” в письмовій формі або в усній формі за  допомогою телефонного зв'язку.

2. У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по-батькові, точна адреса проживання споживача, контактний телефон, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача в усній формі, отримані аварійно-диспетчерською службою (далі-АДС), ДКП “Луцьктепло” за тел. 727290, передаються балансоутримувачу будинку для відповідного реагування. Особа, яка прийняла повідомлення, зобов'язана повідомити споживачеві відомості про себе (прізвище, ім'я та по-батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

3. Представник АДС ДКП “Луцьктепло”, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.

4. Представник АДС ДКП “Луцьктепло”, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний з’ясувати  з скаржником точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі та чи звертався споживач до балансоутримувача з скаргою.

5. ДКП “Луцьктепло” скликає комісію для перевірки якісних показників послуг з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання. Перевірка якісних показників послуг здійснюється у присутності споживача комісією у складі:
а) працівника служби енергетичного менеджменту ДКП “Луцьктепло”;
б) майстра відповідної дільниці ДКП “Луцьктепло”;
в) представника балансоутримувача будинку;
г)  інших структурних підрозділів підприємства «Луцьктепло», у випадку необхідності;
д) представників інших структурних підрозділів житлово-експлуатаційного підприємства (балансоутримувача будинку), у випадку необхідності;
е) представників департаменту житлово-комунального господарства, у випадку необхідності.

6. За результатами перевірки, у випадку встановлення неналежного надання або ненадання послуги, складається акт-претензія. При необхідності ДКП “Луцьктепло” вимагає від балансоутримувача будинку  комісійного обстеження внутрішньобудинкових систем опалення чи гарячого водопостачання із складанням відповідного акта, в якому зазначається причини неякісного надання послуги в окремо взятих житлових (чи нежитлових) приміщеннях, необхідні заходи та терміни для їх усунення. У випадку встановлення відповідності кількісних та або якісних показників надання послуг складається акт про відповідність надання послуг нормативним. Акти складаються у трьох примірниках по одному для споживача, підприємства, балансоутримувача будинку та підписується усіма представниками.

7. ДКП “Луцьктепло” на підставі акту-претензії, в якому встановлено невідповідність надання послуг нормативним, визначає причини неякісного надання послуг, необхідні заходи та терміни для їх усунення. Якщо встановлено, що послуги не якісно надані або ненадані з вини балансоутримувача,  то ДКП “Луцьктепло” в письмовому вигляді вимагає від балансоутримувача будинку вжити відповідних заходів.

8. За результатами виправлених балансоутримувачем будинку недоліків складається Акт про відновлення належного надання послуги, який підписується представниками ДКП “Луцьктепло” та   житлово-експлуатаційного підприємства (балансоутримувача будинку). Акт складається у двох примірниках по одному для кожної з сторін.

9. У разі неприбуття членів комісії у визначений термін для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта - претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

10. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач, представник підприємства та балансоутримувач будинку визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується всіма представниками.

11. Отримані АДС ДКП “Луцьктепло” звернення про витоки з внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання передаються балансоутримувачу для негайного усунення, при значних витоках – усуваються спільно.

Адміністрація ДКП “Луцьктепло”

Всі права захищені © ДКП «Луцьктепло»

«linux»